Ingen rast ingen ro

Fasen den här dagen har gått i ett. Det är najs tycker jag. 

Jag jobbade, hämtade barnen från fsk, idag hade de varit på Tom Tits nästan hela dagen. Ungarna älskar ju det! 
När jag kom hem gick jag ut på en PW med Åsa. När jag närmade mig hemmet hade jag gått 9,2 km och kunde ju inte sluta då så jag gick ett varv runt vårt område och fick ihop 1 mil 💪🏼
När jag kom hem var Jonn på besök och sedan åkte Kim å han iväg för att spela badminton med Fredde o Tobbe i 2h. Vi kör hårt de sista 20 dagarna nu! Hejjja heja! 
Jonn och Sandra ska ju också till Thailand, men åker ca 2 veckor innan oss så nu är ju alla lite mer träningssugna inför beachen. 

Aja, när jag kom hem var det liksom fullt ös medvetslös med barnen. Fixa, DISKA (diskmaskinen kommer imorgon!!!) lägga barn, duscha, tvätta. 
Ja ni vet. Livet. 
Nu satt jag mig ner för första gången sen jag kom hem. Det är skönt att känna att man är helt slut.

Ett avsnitt av american horror story ❤️ kanske två 😉







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0