FREDAG

Idag hade vi stängt i butiken och det betyder sovmorgon för oss alla! 🙌🏼

Jag och Alicia vaknade först. 10.15. Inte så dumt. 
Vi hade en lugn förmiddag, sen åkte vi till Heron med Lasse och Åsa och åt på pizza hut. 
Mötte upp familjen Budai, vi skulle nämligen vara barnvakt. 
Så när Victors föräldrar hade barnfritt en kväll bowlade vi (och jag måste även nämna att jag vann...stort. Stackars Kim inte lätt att förlora i frågesport, Chicago och bowling på 24h, nästa gång kanske Lasse och Kim får lägga ihop sina poäng...eller borde jag byta strategi och inte göra mitt bästa?!😜) och sedan packade vi in oss i bilen och åkte hem. 
Victor va go och glad hela kvällen. Satt mest på en filt på golvet och tittade på Junia och Alicia när dem sprang fram och tillbaka. Svepte en barnmat och en klämmis. Bytte blöja, på med pyjamasen och sen fick han sitta med mig i soffan. Försökte få han att somna i min famn men han ville vara vaken. 
Lämnade honom till Kim 5 min då minsann tokdäckade han och sov till att Sarah o Daniel kom efter deras middag. 

Kollade två avsnitt av Skam. Nu sova jobb imorgon! 


Bildbombar 👇🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0