En ledig torsdag😍

Jag och kidsen Ă„kte till Sarah och Victor. 

Åt nyttig lunch och pratade om nyttiga saker. Sedan gick vi ut och gick. Vi fixade naglarna och sedan poff var klockan 15.30 och vi begav oss hemĂ„t. VĂ€ldigt hĂ€ndelserik dag, förstĂ„r verkligen inte hur vi kan vara med om vissa saker, typ alltid pĂ„ fel plats vid fel tillfĂ€lle, men nu kan man ju skratta Ă„t det. 
PĂ„ vĂ€g hem ville Junia leka med Tuva sĂ„ vi hĂ€mtade upp henne pĂ„ vĂ€gen hem. 
NĂ€r vi kom hem sprang/gick jag ut en runda pĂ„ 6 km. 
Barnen lekte och Ă„t tacos till middag. 
Jag gjorde mig klar för en dejt pĂ„ lilla styrbjörn med Mikaela. Nyförlovad Ă€r hon och jag ville ju höra ALLT, nu du Kim fĂ„r du ta tag i detta đŸ˜©đŸ˜œ
Vi satt kvar en bra stund och snackade om allt, jag Ă„t för ovanlighetensskull lamm. đŸ‘ŒđŸŒ 
NĂ€r vi var klara tog jag en promenad hem och sĂ„ fick jag till 1 mil till dagens Runkeeper đŸ’ȘđŸŒ 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0