Vi ska till Malta!

Det är inte varje år man fyller 30, och det är inte varje år många av ens bästa vänner också firar eller fyller 30. Det ska jag ta vara på! Jag sätter på mig spenderarbrallorna och går all in. Hela året. 

När vi firade Cecilia 30 år i oktober så pratade vi om att vi skulle ta en weekend i år. Hon fick pengar till en flygbiljett och vi har pratat lite lätt om vart vi ska åka. Men i söndags så tog vi tag i saken. 
Så himla kul att fler ville hänka på, så sista helgen i april drar jag, Cecilia, Becca, Jelena, Malin, Mary och Sarah till Malta! 😎✈️🎉🍾💃🏼 det är svårt att slå detta. Jag är jätteglad att få spendera några dagar med många av de bästa, trofastaste, ärligaste och skönaste tjejerna jag vet. Vänskap växer inte på träd, jag är lyckligt lottad. Vi är så olika allihop men med rätt inställning - man ger och tar. Så blir ju allt så jäkla bra. 

Vi ska bo på ett 5-stjärnigt hotell med privat strand precis inne i st. Julian's. 
Såklart valde vi rum med club-access (Guests here benefit from exclusive services including private check in and check out. Breakfast, refreshments throughout the day, afternoon tea and pre dinner cocktails are served) 
Kan ju inte bli bättre! 



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Lyxlirare! 😩

2017-02-15 @ 19:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0