Slappar söndag

Trötta men glada efter en lyckad fest. Barnen höll på med sina presenter och så kom cecilia, Becca, Malin och Henke över och käkade rester från festen. Blev ganska mycket av allt över! 

Perfekt. Vi satt och skrattade och pratade om allt mellan himmel och jord. 

När alla åkt hem kollade jag på mellon. Asså jag tycker Charlotte Perelli var riktigt pinsam. Kändes som en i högstadiet hade skrivit låten. 

Kl 18 fick jag nog av soffan och drog bort till Malin. Äääääntligen kan vi gå! 
Vi gick 8 km sen gick jag upp till deras lägenhet o kolla läget. Fasen där kommer de att trivas tror jag 👍🏼 såg helt ok ut! 

När jag kom hem stupade jag i säng. Däremot var Alicia inte alls på sovhumör och somnade säkert inte förrän 22.30. 😩



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0