Lördag & söndag

Lördagen var jobbdag för mig och Junia gick på bästisen Matildas 7 års kalas 😍


När jag kom hem från jobbet, tog jag ett varmt bubbelbad. Sedan kom Sarah o Budda förbi och lämnade presenter till tjejerna (de kunde inte komma förra helgen när vi hade kalas) de fick många braiga saker till Thailand. 

Sen på kvällen åkte jag och Mary till Malin som bjöd in till fest. 28 år har hon fyllt och vi firade henne. Tävlingar o annat kul. Jag älskar quiz och tävlingar och jag och mina två lagkamrater Simon och David vann - stort! Tack Malin och Danne för en grymt rolig fest! 
Fick skjuts hem av buddas pappa. Så oerhört snällt gjort av honom. 


I söndags var det dags för kalas nr 2, Liam Junias dagiskompis fyllde 5. Undertiden Junia var där åkte vi till Elgiganten och shoppade. Alicia fick en hamburgare på donken. Sen åkte vi på en visning på ett hus i grusåsen. 


Resten av kvällen var LUGN. Gäsp. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0