Ledig dag

Vår lediga dag har mest spenderats inomhus. Vi har liksom inte gjort så mycket. Jag kände igår att jag höll på att bli sjuk igen o mycket riktigt vakande jag upp med ett huvud stort som en ballong. 

Nu måste jag försöka kurera till lördag. Eller jag ska ju bli frisk. Finns inget annat alternativ. 
Jag har förberett tills imorgon 👇🏼

Allt i alla fönster är undanplockat då det kommer en fönsterputsare hit imorgonbitti. Nu ska det bli glasklart och fint till jul 👏🏼

Barnen hjälpte mig. Så har jag tvättat, blev  5 maskiner o så hittade jag en stor spindel i tvätthögen som jag stängde in i en kopp på golvet i hallen. Junia och Alicia ville att Kim skulle komma hem och tro att vi gömt en godis till honom i koppen. Men såklart försa sig Alicia innan han hann öppna koppen. 
Det var iaf spännnade att få ut den stora spindeln. 

Nu på kvällskvisten åkte flickorna till farfar å Åsa en snabbis medan vi handlade och solade för sista gången för i år 😉

Imorgon jobb! Laddar upp med nässpray, alvedon och kan jang. 



 Barnen har pysslat och gjort världens finaste granar som lyser upp på köksbordet. Har batteridrivna värmeljus i dem. 🎄🎄🎄🎄




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0