Full rulle

Nu äntligen har jag kommit till ro efter en väldigt intensiv start på veckan. Har kommit hem alldeles försent. 

Känner att jag är i fas med det mesta nu. 

I morse var Junia på Ica maxi och lussade med sin hemvist på fsk och det hade gått bra. 
Alicia har gått på sista gympan för säsongen nu ikväll. 

Båda tjejerna hade uppvisning i täljehallen i söndags, som tyvärr jag och Kim missade men de hade världens bästa hejarklack på plats - farmor, Pelle, Lasse, Åsa och Becca. Å såklart Cecilia! Mary var också där med sin familj och jag fick många bilder och filmer från dagen. Jag är så stolt 😊

Imorgon är det dags för riktiga luciafirandet på Tom Tits kl 15. Har som vanligt bjudit in familj, gudföräldrar och vänner. Det är tradition nu. Junias sista med förskolan säger hon. Malligt, nästa år är det skolan som gäller. 
Så nu är kronorna testade, linnerna strukna och det röda bandet fint ihoprullade inför morgondagen. Men först tar vi sovmorgon! 



Spencer och Alicia 😊😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0