På väg hemåt

Nu måste jag faktiskt erkänna att jag börjar känna mig trött. Har haft många järn i elden så att säga under december, men nu är det bara en vecka kvar till julafton. 

Jag har tagit ledigt torsdag, fredag o lördag nästa vecka. Främst för att jag inte hunnit med att handla alla julklappar och att jag inte ska stressa sönder mig och få ett raseriutbrott innan julafton. Vore ju dumt. På lördag ska allt vara klart med stolar, bord, dukning osv till 18 pers. 

Nu är jag alltså påväg hem från jobbet och jag läääängtar efter att få komma hem. Barnen har tjatat och tjatat om att få klä julgranen (jag har haft som tradition, sen jag var liten att man klär julgranen dagen innan julafton) men eftersom julen är barnens högtid och inte min så får dom som dom vill, så ikväll åker den upp. Junia å Alicia har gjort pysselsaker som ska få hänga i granen, de har fått varsin tomte i julkalendern som också ska få plats och så har de köpt polkagris-käppar (som på youtube)  Ojojoj hur ska allt få plats 🙈 
Kommer bli en riktig Kalle Anka gran 😅

Kommer bli en mysig kväll! 

Hej så länge! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0