En tisdag

Vi började dagen med en sovmorgon! Jag o Junia tittade på julkalendern (på play) o sen öppnade vi våra julkalendrar. Jag fick en body lotion idag - passande för jag har så torr hud nu! 

Junia och Alicia fick frost-hårspännen och Kim en öl 😉

Har hunnit med massor idag, handlat några julklappar, provat massor av klänningar med mamma och hittade tillslut en från soaked. Happy! Ska ha den på lördag... eller julafton.... eller lördag. 
Hemma hos mami blev det julskinksmörgås med senap o glögg. Sen började vi planera julafton 📝
Alla hjälps åt med mat och dryck och jag tror vi har fått ihop allt 👌🏼
Såhär ser planen ut:

11.30 välkommen och jullunch. 
Kalle Anka med glöggmys 
Tomten kommer på besök. 
19.00 förrätt, följs av varmrätt
Lek, Frågor o svar med prisutdelning 
Efterrätt
Julklappsspelet 
Dans kring "granen" 

Junia kändes dålig på eftermiddagen. Fick alvedon och lite vila, sen blev hon bättre. 
Jag å Kim hann åka o sola (ja jag solar 2 ggr / år när jag känner mig genomskinlig) medan kidsen åt pannkakor hos mamma. 

Kom hem vid 19 och då kirrade vi middag. Barnen duschade och sen bums i säng. Resten av kvällen hade jag lite annat att planera... på lördag ska vi äntligen iväg och fira mormor 85 år! ❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0