Stolt

För första gången i år så har jag sprungit 6 km utan att stanna. Jag är så stolt över mig själv. Resten av biten blev PW (8,2km) 

Kändes som jag skulle kunna springa några km till på plan asfalt, men det var några backar som tog slut på mig. 
Men jag är så peppad nu! Mitt mål är att springa 1 mil lika enkelt som jag springer 5 km nu. Det skulle vara så häftigt. Jag har ju aldrig varit en spring-människa och jag tar inget på allvar. Ni vet med klocka, rätta skor och klädsel. Jag bara kör! 

Annars då? Planerat bubbel-lunch hos Mary på lördag (får inviga hennes fräna kök)  Vi har checkat in oss på flyget till Malta. Bokat minibuss som hämtar vi flyget. Bokat restauranger... mm. Väl förberedda med andra ord. Vill maxa denna resa! Hinna med så mycket som möjligt. 
Jag har packat o tänkt ut mina outfits, strykt det som ska strykas. 
Ville ha det gjort ikväll så jag kan koncentrera mig på familytime imorgon eftermiddag och kväll. 

Två av ställena vi ska äta på 👇🏼

Tapas/italienskt på Villa Brasserie
Asiatiskt på ZEST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0