Skärtorsdag

Jag och Cecilia tog tåget vid 15 tiden till Älvsjö där Sarah plockade upp oss. 

Hemma hos Sarah hann jag med att mysa med Victor 👇🏼

Vi delade på en flaska bubbel, vid 17.30 tog vi taxi in till stan där vi mötte upp Malin. 

Åt en fantastisk god middag på Un Poco. Det var såååå gott, jag o Cecilia delade på en risotto o en ravioli. 

Vi pratade massa om allt mellan himmel och jord. Sen gick vi vidare till Kasai och satt där och timmarna flög iväg. 

Jag o Malin delade på taxi hem och jag var väl hemma 01.30. 

Bra start på ledigheten ❤️

Kim och barnen hade varit hemma hos Andrea och Daniel på födelsedagsmiddag/påskmiddag. Barnen hade röjt som bara den 🎉 så läggningen gick smärt fritt så att säga 😉






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0