Påskafton

Klockan ringde 08 och sedan drog jag till eskilstuna och jobbade 10-14. 


När jag kom hem var det bara att svida om sen var det middag hemma hos Lasse och Åsa. Kims bror Johan med familj från Sundsvall var också där och det var väldigt roligt för kusinerna att träffas. De fann varandra direkt! 
Vi började med bubbel och tilltugg. Sedan fick vi skrapa trisslotter (ingen högvinst som vanligt) 
Till förrätt blev det klassisk skagentoast och till varmrätt typ grekisklångpanna i ugn. 
Efterrätt oreocheesekake med hallon och vit choklad. 😋😋😋 herregud säger jag bara, den satt fint. Såklart åkte lite daimkaka ner också. 
Barnen gick tipspromenad och vann påskägg. Vi som var lite större fick en annan frågesport och den vanns av Frida och Lisa. 
Sen spelade vi skip-bo och avslutade med charader. 
Alicia somnade i farfars säng så hon fick sova kvar, jag Kim och Junia promenerade hem efter midnatt nån gång. Då började det snöa igen. 


Ny mössa till Alicia
Ebba ville testa och brumma med kims "coola" bil
Dags för tipspromenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0