Måndag

Imorse lämnade vi av Junia på Tom Tits och jag och Alicia promenerade till luna BVC. 

Först fick hon lägga puzzel och säga vad de olika djuren hette. 
Sedan fick hon säga rätt sak till rätt bild, färger osv. 
Hon fick rita, boll, fyrkant o en gubbe blev det också. 
Sedan fick hon berätta vad hon brukar göra, vart hon kissar osv. 
Längd: 93 cm  
Vikt: 13,7 kg 

Allt gick så bra så! 
När vi gick tillbaka till fsk så började det åska och spöregna. Mindre kul. 

Ja sen så åkte jag till eljus, sen till jobbet. Gjorde beställningar, lite fakturajobb, bankade pengar. Ja, vanligt måndags jobb. 

Efter jobbet blev det middag med familjen, vid 19 tiden drog jag iväg på en PW, gick till Rosenlund för att möta Mikaela, gick en sväng och sen gymma lite. Gick hem och då blev det en runda på exakt 1 mil🙌🏼

När jag kom hem så var barnen vakna 😱 och fått påskägg av faster Malin och Henke. De kom hem från London nu på eftermiddagen och åker till Norge över påsk så vi hinner inte träffas, så då fick de bli så ikväll istället. 
Imorgon är vi lediga. Jag o mina girls 🤗


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0