Lördag

Kim gick upp tidigt för att mecka och köra hoj så jag och barnen åkte till Lasse och Åsa vid 09. Jag tog en springtur medan barnen käkade frukost och så passade jag på att fixa naglarna. 

Sen sprang jag hem och började göra mig klar. 
Kl 12 kom Sarah, Jelena, Malin, Mary på lite bubbel och sällskapade fram till att det var dags för att åka till Turinge ost och vin på brunch. Älskar den brunchen av hela mitt hjärta! 
Malin fick det i födelsedagspresent av oss. 
Kim skjutsade dit oss, medan Tobbe var hemma och hängde med barnen. 

Vi hade en jättetrevlig eftermiddag, åt så vi rullade fram som små ostar (Hahah enligt Sarah) drack gott. 
När vi var klara kände vi oss inte klara utan bestämde att vi skulle åka hem till mig och fortsätta hänga. Sam och barnen kom också. Budda och Victor var också på plats och sen kom även Malin och Henrik. 
Fullt hus! Vi käkade mat från kolgrillen och spelade kort mm. Bara hängde. 

Tack för en grym grym lördag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0