Hej hå redo för påsklov

Kan räkna på mina två händer de gånger  kim har åkt till jobbet tidigare än mig men idag gjorde han det, och då går verkligen morgonrutinerna dubbelt så fort för barnen. Tjejerna är mycket mer samarbetsvilliga när man är ensam. 

Men trots det så drog det ut på tiden imorse, dels för att jag fortfarande inte kommer ihåg min kod till tankkortet och råkade spärra det IGEN, men också för att jag ville ha lite påskfika till jobbet från 7 eleven. 
Så det inhandlades innan jobbet. 
Blev kvar till16.30 sedan åkte jag hem. 
Lagade tonfiskpasta till middag. När Kim kom hem från sin hojkörning så gick jag ut på en PW med Cecilia och Åsa. 1 mil i regn. Kan ju nästan börja gråta över vårt odugliga påskväder. 
Fyyyy f*n va tråkigt! 
När jag kom hem blev det en varm dusch! 
Barnen fick plocka upp alla sina leksaker i sitt rum och i hallen, annars dammsuger städerskan upp allt! Hon kommer imorgon så vi får rent till vår ledighet! 
Imorgon startar vi dagen tidigt, ska bara uträtta jobbsaker direkt på morgonen så jag har dagen fri sen. Barnen ska få gå en stund på fsk, de har ju längtat efter att få vara påskkärringar. Sedan är vi lediga fram till tisdag. Jihooo! 

En annan grej... 
Ikväll såg vi sista avsnittet av gåsmamman. Sådär, tycker jag. Vill ha fler saker uppklarat. Nu måste vi hitta en ny serie! 🤔😌


Blev visst en brownie och en blondie längd. Kunde inte välja !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0