Godkväll

Känns ju som en måndag... och vaknade med känningar i halsen, huvudet and so on. Vill att det ska bryta ut NU eller gå över. 


Dagen har gått fort, lämnade barn, jobbade. Bankade pengar. Köpte med nödvändigt från ÖB. Ni vet, toapapper och tvål. 

Sen raka vägen till fsk där jag fick sätta mig ner och höra hur det går för lilla damen Alicia. 
Alicia är väldigt snäll, har många kompisar, vill leka med allt och tycker inget är tråkigt. 
Hon är väldigt go, hjälpsam och lugn. De större barnen vill gärna leka med henne. Speciellt rollekar som mamma, pappa, barn. 
Hon är ingen storätare men smakar på det mesta. Grönsaker går bort! 
Kött är ingen favorit (men det vet vi ju redan) 
Fick se filmsnuttar och bilder. Hon älskar att bada och att vara på Tom Tits. 
De verkar vara ett sådant bra gäng inne på hennes hemvist jord. Harmoni. Det märks. 
Vi är såå nöjda, Alicia har alltid ett leende på läpparna när vi lämnar och hämtar henne. 

Efter samtalet åkte vi hem och åt mat. Nu väntar jag bara på att Kim ska komma hem från jobbet så jag kan gå ut och gå med Malin. Blir maxi-rundan ikväll. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0