Friday

I fredags så tog vi sovmorgon. Körde barnen till fsk och sedan åkte jag till oxbackskliniken för att ta cellprov. 

Gick ju smidigt. Trevligt att träffa Lena igen. 
Vi började spekulera i sist vi träffades... jaaa ett år sen tror jag. Kollade min historik i datan och såg att det var EXAKT ett år sedan jag var hos henne! 21 april, som en inbyggd klocka. 
Det gick iaf smidigt att ta provet sen åkte jag till jobbet. 
Dagen gick undan, åkte ner en snabbis på stan innna jag åkte hem och kollade efter lite nytt till Malta. Hittade inget direkt. Men en ny smak av Ben & Jerrys fick följa med hem. 

När jag kom hem hade barnen bestämt pizza så dem stod och kavlade degen och var mitt uppe i det. 
Satt som en smäck!
Det blev en lugn kväll med serier and so on. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0