Sova

Dags att krypa ner i sängen. Ska upp tidigt imorgon. Tycker väl att jag alltid går upp tidigt (07.00 😱, nu kanske inte det är jättetidigt för er men jag kommer hem 19.30 om kvällarna och då känns 07 tidigt för jag hinner inte direkt med något vettigt om kvällarna och INTE på mornarna) men imorgon ska jag duscha OCH tvätta håret innan jobbet och det brukar jag aldrig göra (jag är en kvällsduschmänniska) brukar åka hemifrån 08.30, lämna kidsen och vara på plats i etuna kl10.00 eller något senare beroende på vad jag ska hämta/lämna hos leverantörer eller så.
Men...
Imorgon blir en fullspäckad dag. Har lite att förbereda inför torsdagen då vi börjar vår superhelg! Tors fre och lördag lämnar vi 20% rabatt på ALLT i hela butiken. Alla ljusexperterbutiker i hela Sverige kommer att ha detta erbjudande denna helg. Ska bli spännande. Vi har fått in sååå mycket fint!

Ja vad mer händer imorn...
Alicia ska till vårdcentralen kl 09!

Vi hörs!

Nedan kommer lite inspo bilder på några nyheter i lampvärlden. Några kanske ni redan känner igen, men de har kommit i nya färger och storlekar. Då räknas det som en nyhet, älskar den ljusgrå fjäderbollen i large.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0