Hello

Igår hoppade min kusin Adrian in och hjälpte oss på jobbet igen.
Väldigt skönt att få hjälp. Då hinner jag liksom syssla med det jag egentligen ska göras. Känner hur jag halkar efter i beställningar, annonsunderlag och fakturor när allt de viktiga som kunder och pallar med gods kommer emellan.
Det var iaf väldigt snällt av honom med så kort varsel.

Idag startade inte dagen så värst bra, Alicia klagade på magont och orkade inte sitta med vid frukosten så hon fick vara hemma med Kim.
På väg till TomTits hittade vi Becca som var på väg till jobbet, plockade upp henne och skjutsade henne till Östertälje.
Sedan åkte jag till e-ljus och sen till Nykvarn och lämnade lampor.
jobbdagen gick undan, jag satt mest på kontoret och betade av HÖGEN med fakturor. Och avslutade augusti som ska in till bokföringsfirman imorn. 🗃🖋
Cecilia hämtade Junia från fsk och de gick tillsammans till JAM där Junia dansar på tisdagar. Allt hade gått braaaa

När jag kom hem åt vi middag tillsammans och ville höra hur dagen varit men Junia är verkligen så ointresserad att berätta om sina dagar för mig. Cecilia kunde inte heller berätta så mycket eftersom man inte får vara med i danssalen o se som vuxen. Men Cecilia berättade iaf att de hade köpt varsin glass och att Junia lurat sig till att få smaka på Cecilias glass också för att den såg så god ut och då smaskade hon i sig hela på 1 sekund så hon fick en brainfreeze. 😂
När Cecilia åkt hem blev det dusch och bums i säng.
Alicias mage var falskt alarm och det tackar jag gudarna för 🙏🏼

Imorgon är det redan onsdag. Bara 4 arbetsdagar kvar till sovmorgon 😉
Jag längtar.

Några bilder jag fick av Sarah från Elviras dop. Hon är så söt den där Junia på sista bilden. Verkligen en naturbegåvning .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0