Helgen kom och gick

Helgen var bra! Allt flöt på bra på jobbet, fick bra kassor både fredag och lördag 👍🏼

I fredagskväll kom Cecilia över på myskväll. Barnen bestämde att vi skulle göra egna pizzor, så sagt och gjort. Kim och barnen gjorde pizzor och jag och Cecilia tog ett glas rött 😉
Sedan blev det kladdkaka och godis framför tvn.

I lördags så blev det en spontan middag på Mira Mar tillsammans med Sarah, Budda, Jonn och Sandra.
Vi lämnade barnen hos farfar (som var gräsänkling kvällen till ära) så jag och Kim fick några timmars snack o skratt med fina vänner.
När vi sedan åkte för att hämta tjejerna så sov de så gott så de fick stanna över natten.

I dag har vi hunnit med en visning på ett hus i Järna.
Sedan lunch på stan.
På em åkte Kim och spelade golf med Lasse och jag tog tag i veckans tvätt mm. Ett avsnitt av greys också.

Kvällens middag a la Kim blev torskrygg med vitvinsås och pressad potatis.
Satt bra. Däremot fick jag återigen ett nedslag på jobbet vilket innebär att jag måste ställa in veckans Ljusexperten möte i Borås/viared för att vara i butiken.
Känns ju sådär... Denna ständiga klump jag har i magen verkar jag aldrig bli av med.
Jag fattar att det är jobbigt för alla men är det inte det ena så är det det andra... Tar aldrig slut.

Nina frågade mig om jag ville komma och äta middag hos dem imorgon och att få vara liten. Alltså inte vara jobbemelie och inte vara mammaemelie, inte vara kimsemelie utan bara bli ompysslad och inte göra ett skit i några timmar.
Jag tackade nej, för jag vet inte hur jag skulle vara då.
Jag gör allt jag kan. Tänker inte så mycket på vad jag gör, jag vet bara vad jag måste göra.

Osammanhängande text. Jag vet!
Nu ska jag sova. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Emelie!

Jag tänkte bara kommentera och säga att vi har en tävling på Babyshop nu där du kan vinna en Tripp Trapp till dig och en kompis :)

Det är superenkelt att delta men bidraget behöver vara inne senast på torsdag! Läs mer här: http://blog.babyshop.se/vinn-en-tripp-trapp-stokke/

Hoppas allt är bra med dig :)
Kram!

/Sofie på Babyshop

2016-09-13 @ 09:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0