Vintertid

Barnen bjöd på sovmorgon och vi åt frukost tillsammans innan Kim åkte till jobbet.
Jag har tvättat, bäddat rent, tagit fram varje puzzel och spel kidsen äger och sorterade så det blev rätt puzzelbitar och speltärningar i varje "paket". Kan faktiskt vara det tråkigaste jag har gjort i mitt liv. Jag var ju tvungen att lägga varje puzzel för att se om någon bit saknades.
Jag slängde mycket. Varför ha flera memory när nästan alla kort är olika?
Jag förklarade också för barnen att man måste vara rädd om sina saker och lägga tillbaka. Annars hamnar det i papperskorgen.
Njo, vi får väl se hur väl det gick in i deras små hjärnor.

Sedan klädde vi på oss och gick ut en sväng.
Sorterade mycket skräp och sedan kom morfar förbi för att hämta bilen.
Sedan väntade vi... För kl 15 var det dags för en överraskning för Junia. Hon har så länge pratat om att få rida på en häst och idag tog Jonn med henne till ridklubben så hon skulle få rida med Sandra.
Fick den här bilden för en liten stund sedan. Hon ser väldigt förväntansfull ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0