Tjejligan

Idag har jag varit ledig med barnen. Vi har verkligen inte gjort många knop idag, och jag har inte velat ha det annat än så.
Vi har inte träffat några, knappt pratat med några förutom pappa Kim som vi FaceTimeade med.
Hängde runt hemma i pyjamas, barnen badade och åkte kana ner från kanterna och brottades både i och under vattnet så ja, fick vatten precis överallt.

Vi åkte till Ica maxi. Pantade burkar (haha en av barnens favorit sysslor 😂) vi handlade kvällens middag och det viktigaste av allt - godis.

På kvällen åt vi middag och sedan kollade vi på halva idol innan barnen gick till sängs.

Imorgon ska de vara hos mina föräldrar, jag ska jobba och sedan ska jag och några till hem till Cecilia för att fira henne. Ska sedan ut och käka och sedan får vi se vart kvällen tar oss.

En grej som jag märkt är att Junia och Alicia ändrar sitt beteende när bara en förälder är hemma.
Kim sa innan han åkte :
- var snäll mot mamma, hjälp henne och lyssna.
Nu är de ju verkligen inte snälla små lamm bara för pappa är borta men jag märker en stor skillnad.

Men såklart saknar jag Kim, fast det är väldigt skönt att vara ensam också, vi har inte varit ifrån varandra sedan maj när jag o barnen var i Grekland . Men jag behöver det för jag tycker om att sakna och längta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0