Skön slapp söndag

När vi hämtat upp barnen svängde vi förbi Fruängen och plockade upp Henke.
Han och Kim åkte och spelade golf och jag o barnen hängde hemma och packade upp.
Malin kom förbi efter jobbet. Känns som det var jättelängesen vi snackade så det var välbehövligt!
När männen spelat klart (golf kan ju vara den drygaste hobbyn man kan pyssla med?!) så kom de hem med pizza från Tapco.
Vi spelade kort och bara hängde, sådär lagom.

Kl 22 stupade jag i säng och somnade på två röda. Helt slut!


Idag har jag haft fullt upp, en intervju bl.a. Ligger efter i det mesta efter min sjukdomsvecka. 😥
Hämtade kidsen vid halv fem sen handlade vi grejer till kvällens middag.
Nu sitter vi mätta och belåtna och tittar på en film. Hajar som hajar.

Strax kommer Kim hem från jobbet och då ska jag smita iväg och gå på bio med Jelena, Sarah och Malin.
War dogs. Hoppas den är BRA 😀


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0