Jobbig dag

Usch den här dagen har jag haft det mesta emot mig.
Jag fick iaf svar på blodprovet jag gjorde på vc att jag har en bakterie och ska äta antibiotika i 7 dagar.
Det här med händerna och fötterna hade inte läkaren något svar på(?)
Jag var uttorkad och behövde äta.

Åkte direkt till Apoteket och hämtade ut antibiotikan och vidare till Ica o köpte glass. Len vaniljglass.
Väl hemma slängde jag av mig kläderna tog en tablett och skulle lägga mig till sängs känner jag hur varm jag blir och det börjar klia- precis överallt. Nacken, bröstet, handleder, ryggen, knäveck och mellan låren! Hemsk klåda och stora utslag uppkommer. Får lite panik och ringer Tallhöjden och får prata med läkaren jag hade tidigare.
Har fått en allergisk reaktion och måste få i mig medicin.
Så det var bara att sätta sig i bilen och köra iväg igen.
Kortison för allergin ska jag äta 2 dagar och ny antibiotika i 7 dagar.
När jag precis kommit hem från Apoteket är jag väldigt slut och ledsen.
Ingen jäkla mat på 3 dagar (typ) och helt uppochner.
Då ringer Förskolan och säger att Junia har ramlat från en hög höjd och fastnat med foten och hon har jätteont och kan inte stödja på foten.

Kände bara NEJNEJ NEeeeeeeeej, jag orkar inteeeeeee!

Som tur var kunde Kim åka från jobbet och hämta henne och det var inte så farligt som vi trott. Men fy fan med min "tur" den här dagen hade jag nästan redan bestämt att det var en spricka eller så i foten så jag blev verkligen helt överlycklig när dem kom hem och Junia kunde gå!

Så det var min dag. Ska försöka sova nu.
Hej så länge.

En positiv bild i alla fall, mitt nya hår förra veckan 👍🏼👍🏼👍🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0