En oktoberdag

Å den här torsdagen har varit såå mysig.
Jag började dagen med en sovmorgon. Eller rättare sagt, hela familjen tog faktiskt en sovmorgon.
Sen åkte jag och och hämtade lampor på Eljus och sen vidare till Ljusexperten i Tälje.

Runt lunch åkte jag och plockade upp Mary och åkte till Turinge ost & vin för en lunch.
Idag behövde en hon mig och jag vet att hon skulle göra detsamma för mig ❤️

Har hört mycket gott om Turinge ost & vin men aldrig pallrat mig dit.
Å vilket ställe, hur mysigt som helst. Maten var super, fanns många olika viner att välja mellan (på glas) och så har de ju en liten butik inne i restaurangen där man kan köpa med sig nån god ost, marmelad, oliver eller bröd med sig hem också!
Jag vill dit igen! Snart!!!

Väl hemma blev det städ och tvätt, och lite dans ;)
Barnen åt middag vid 18, jag kände hur jag behövde en middag utan skoj, slaffs och tjat med bara Kim så vi åt en sen middag efter kl 20 när barnen lagt sig.

Tack och godnatt för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0