Dålig

Jag har haft en superhelg på alla sätt och vis. Middag med Cecilia i torsdags, Justin Bieber med Junia, Mary och Matilda i fredags med middag innan showen, jobbat häcken av mig och nästan näääästan slagit kassarekord på jobbet och det har varit så kul under dessa dagar, varit barnvakt åt Kalle igår kväll, Sarah med familj + Cecilia anslöt sig på pizzakväll.
Idag dop för snälla fina Karl och så skulle vi åka till svärfar på födelsedagsmiddag efter dopet. Men i kyrkan orkade min kropp inte mer och sa ÅK HEM OCH LÄGG DIG! Så här ligger jag, har sovit några timmar, nu frossa och feber och förbereder mig på att bli frisk. Helst imorgon.
Vi får väl se, jag SKA skriva o visa bilder från helgen vid ett senare tillfälle.

Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Dags att dra ner lite på tempot <3

Svar: Det kan nog stämma 😫
emeliehellman.blogg.se

2016-10-02 @ 21:16:36
Postat av: Lisa

Krya på dig

Svar: Tack 😊
emeliehellman.blogg.se

2016-10-03 @ 20:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0