Vår lediga fredag

Klockan ringde kl 08. Dags för en förmiddag i backen!
Vi packade väskan med oboy, mackor och bullar sedan begav vi oss till Ragnhildsborgsbacken och mötte upp Mikaela och Linnea med barnen.
Junia och Alicia ÄLSKAR verkligen att åka och det är mer jag som är rädd när det går fort än dem.

Efter två timmar gav vi upp. Rätt frusna fast man håller igång hela tiden.
Jag o barnen åkte hem till Jelena och Kalle för att fika lite.
Vi bestämde att vi skulle ses på kvällen och laga gomiddag.

Jag o kidsen drog hemåt, sen kom Cecilia,
Vi tog en glögg och bara myste.
Sedan dröjde det inte länge förrän Tobbe, Jelena, Kalle och Kim kom hem.
Kvällens supergoda två rättersmiddag som Tobbe och Kim lagade bestod av grekiskt lantbröd (som grillats med vitlök i ugnen) med tzatziki.

Vildsvinsbiffar med klyftpotatis, gelé, pressgurka och så den sjukt goda viltgräddsåsen till. Det var sååå gott! (Har aldrig ätit vildsvinsfärs så jag blev verkligen positivt överraskad) fasen vilka kockar vi har Jelena ;) fem av fem får rätten av mig! 😋😋😋

Sedan satt vi uppe och spelade kort till midnatt. Cecilia vann tillslut men då var alla duktigt trötta (förutom Kalle typ)

Lite gymnastik med Cecilia på mattan är obligatoriskt.


Kommentarer
Postat av: Jelena

Haha ja vi har dom bästa boyfriendsen ever 😁
Jag tror att Kalle gick på sista droppen innan vi gick hem för han hade somnat innan vi kom fram till rondellen 😂

Svar: 😜
emeliehellman.blogg.se

2016-11-12 @ 20:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0