Slappar söndag

Idag har jag inte gått utanför dörren.
Bara varit hemma och myst i soffan. När barnen kom hem hade de med sig en nybakad kladdkaka så Lasse och Åsa blev kvar på fika och sen hux flux försvann tiden och det blev dags för middag.
Vi gjorde egna pizzor 😋

När kidsen gått och lagt sig kollade jag o Kim på en film och nu ligger jag och slötittar på MTV ema.
Det var en bra helg, barnen var på kyrkogården igår och tände ljus till "farmor" Harriet och Wilma.
Junia visste inte riktigt vart Wilma låg eftersom hon inte har någon gravsten i Sverige så Junia och Alicia tände ljus vid minneslunden.

Nä nu är jag så trött, imorgon är det morgonmöte kl 09 så ska ställa klockan på 06.30 😴
Även denna vecka är fullspäckad, men hej hå det är så det ska vara.
Funderar också om jag kan klämma in att börja nån sorts bokklubb så jag kan börja läsa och sedan träffas typ 1 kväll i veckan och snacka om boken.
Jag har ju så mycket tid över om kvällarna så det skulle nog passa mig perfekt.
Kanske kan åka på bokmässor och sånt också. Göra en kul grej av det... Förena nytta med nöje.
Fan va bra 🤓

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0