Hej

Känner mig trött, men tror det vänder snart. Blir lite deppig precis innan advent då jag har stora förväntningar och verkligen känner pressen över att få bra kassor - varje dag! Jag förväntar mig att det ska gå bra men innerst inne vet jag att jag inte kan ta det förgivet. Det är lite läskigt hur några få veckor kan vara helt avgörande. Nervös, deppig men förväntansfull för jag tror att det ska gå vägen. Förra året slog vi kassarekord på lördagen (1 advent) så jag drömmer såklart att få klå det!

Under november månad vill jag helst inte tänka på något annat "problem" än jobbet, finns ingen plats. Jag förväntar mig inte att någon ska förstå det jag går igenom men jag har märkt att Kim i alla fall försöker underlätta saker och ting. Orkar inte med energitjuvar som bara tar o tar.
Just nu vill jag bara följa strömmen och göra det jag vill göra... Det jag vill göra, orkar jag göra. Resten struntar jag i.

Vad svamlar jag om? Jag vet inte...

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0