Händelserik helg!

I lördags började jag med en jobbdag.
När jag kom hem gjorde vi oss klara för att gå på 50 års middag hemma hos Micke o Sebbe för att fira deras 25års dagar.
Det var en trevlig tillställning och roligt att träffa alla igen. Åå det är så synd att det går så långt mellan gångerna bara.
Barnen röjde och var riktiga hjältar som var uppe till kl 12 när vi tackade för oss!

I söndags tog vi sovmorgon, Alicia fick vi väcka 11.30 😂
Sedan åkte vi till enhörna och hälsade på min farmor o farfar och lämnade en julklapp. Mina föräldrar var också där.

Sen mötte vi upp Sarah, Budda och Victor på en visning på en villa i enhörna.
Vidare till enhörna-pizzan där vi åt lunch och avslutade dagen hos oss och jag plockade fram all jul. Dock blev inte allt klart då jag förvirrat bort en transformator till istappsslingan vi har utomhus.

Men ååå va mysigt att det snart är jul! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0