En ledig torsdag

Började dagen med sovmorgon! Sedan kom Sarah och Victor.
Junia och Alicia badade och sedan styrde vi ner till stan.
Jag fick fina naglar och Sarah tog med sig kidsen till frissan.
Nöjda barn! Och tack bästa Sarah!!!


Sen gick vi till Ljusexperten och hängde där en stund, käkade lunch.

När vi kom hem var vi rätt trötta och bara va.

På kvällen så gick jag och Mikaela ut och käkade middag på La cantina. Jättelänge sen man var där. Tycker det är mysigt där och maten var 👌🏼 mitt i prick!
Glad att jag har dig M 😘

När jag kom hem la jag mig i soffan bredvid Kim och kollade på ett Suits-avsnitt.

Bra torsdag! Väldigt bra!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Glad att jag har dig med ❤️️

2016-11-25 @ 21:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0