Vilken dag!


Jag o Cilla slog mitt personbĂ€sta imorse đŸ’ȘđŸŒ

Sen höll jag pĂ„ med nĂ„gra jobbsaker innan vi gick till poolen. 
Hade det trevligt i solen, dock fick vi reda pĂ„ att flygrummet var helt avstĂ€ngt pĂ„ Arlanda och SÅKLART att det ska intrĂ€ffa exakt samma dag som Kim ska Ă„ka hit och Cecilia ska Ă„ka hem. 
Suck och stön, helt ovisst nĂ€r planet skulle lyfta. 

Sen fĂ„r vi veta att luftrummet öppnat och att Kos flyget ska gĂ„ i tid. 
NĂ€ men vad hĂ€nder inte dĂ„? Jo tvĂ„ olyckor pĂ„ E4an och Kim sitter helt fast i typ 2 h! 
Jag var helt sĂ€ker pĂ„ att han inte skulle hinna. 
Han kommer sĂ„klart helt pĂ„ tok försent men dĂ„ Ă€r planer lyckligtvis försenat 1 1/2h sĂ„ han hinner! 
Hela dagen och kvĂ€llen har varit vĂ€ldigt upp och ner med lĂ„ng vĂ€ntan. 
NĂ€r jag lĂ€mnade Cecilia vid hamnen frĂ„gade jag om dem som kör bĂ„ten kos-kalymnos om de skulle vĂ€nta pĂ„ Sverige-flyget. Ja fick jag till svar, men vet att jag inte kan lita pĂ„ det. 
SĂ„ antingen ska jag hĂ€mta Kim kl 00.30 vid hamnen eller sĂ„ fĂ„r jag hĂ€mta honom 08,30 imorgonbitti. 
SĂ„... Ja. 

Just det, jag har Ă„kt pĂ„ ögoninflammation och ser typ 10% med ena ögat. JĂ€ttejobbigt. 

Men jag och Cecilia hade en mysdag med massa tavli idag vid poolen och kidsen var snĂ€lla o hade det bra. 
Glasen fylls upp rĂ€tt rejĂ€lt hĂ€r, inte som Sverige direkt nĂ€r man bestĂ€ller ett glas vitt 😂







NĂ€r vi kom hem bjöd mamma och pappa pĂ„ grillat.,sĂ„Ă„Ă„ gott! 





Sorgligt vid bÄten och vinka hejdÄ bara. Jag, barnen o pappa Äkte. Jag kan inte köra pga av mitt öga.




Kommentarer
Postat av: Lisa

Fy vad surt! Hoppas han hann komma pÄ kvÀllen

Svar: TyvÀrr hann bÄten gÄ utan honom :(
emelie

2016-05-20 @ 17:23:05

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0