S☀️ndag

Sovmorgon till 10! 
Sedan gick vi ut och där har vi varit hela dagen.  
Först kom Becca, Petra och lilla Leon förbi med fika och annat gott. 
Barnen lekte på bra. 




När de gått hem åkte vi till krauta och kollade på en möbelgrupp till kidsen. 
När vi kom hem hade Sarah och Daniel redan kommit. 
Vi solade, hängde, rensade massa ogräs och mossa. 
Hängde lite till. Barnen sprang i vattenspridaren. 

Gjorde väldigt goda och svalkande frozen hallon daiquiri. 


Från vårt sovrumsfönster 😍

Sedan blev det asiatisk torsk till middag och sen när Sarah och Daniel åkt hem placerade vi oss i soffan och såg näst sista delen av springfloden. Faaaassen, va spännande det är nu!!! 

Tänk va roligare en helg blir när vi får sånt här väder. Jag blir full med energi (okej kanske inte är möjligt, jag har nästan jämt saker på G) men allt känns bara mycket enklare och roligare. 
Kim tror jag har "slappna av" problem. Jag vet faktiskt inte vad mitt problem egentligen är. Jag vill göra saker hela tiden. Känns som jag inte lever annars. Om det inte finns något att göra så får väl jag se till att det finns något att göra. 
Planera midsommar som dyker upp snabbare än vad man tror. 
Vad ska ni göra? 
Eller är jag som vanligt tidigt ute? 

Om jag en vacker dag ska gifta mig måste jag nog börja planera 2 år innan 😉



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0