SEMESTER

Precis NU satt jag mig ner. Klar för idag, resten får jag fixa imorgon. 

Imorse så gick jag min runda istället för att springa. Jag har blivit lite öm i knäna och vill inte riskera något nu innan semestern. Men det kändes nästan lika bra med en pw :) 

Sedan lämnade jag kidsen och hämtade mina skor som blivit lagade 🙏🏼
Vidare till jobbet. Gjorde det sista, fixade med annonserna vi ska ha i slutet av maj och början av juni. 
Lika bra att ha dem färdiga så slipper jag jobba med det under semestern. 

Efter lunch åkte jag och köpte det sista inför resan, strumpbyxor, spf för läpparna och Martina Haags nya bok. 
Hört mycket bra om den boken. 

Andra böcker som får följa med är 4e delen i crossfire serien och Grey. 



Ni som gillade femtion nyanser, läs crossfire serien - minst lika bra! 

Två böcker jag fick i julklapp som jag inte hunnit läsa ska med också! 
(Oj vad jag ska läsa mycket) 


Jag kom hem från jobbet strax efter 19, Kim hade gjort skagenröra med avokado kvällen till ära. Riktigt gott! 
Sedan delade vi på en kebabsallad. 

Direkt efter middagen körde jag igång med packningen. Och jaaa... Det är det jag kommer fortsätta med imorgon. 

Är så trött nu! 

En bild från sommaren 2013, Junia ❤️ pappa Kim 😊

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!

Jag heter Sofie och arbetar på Babyshop. En av dina läsare har nominerat din blogg i vår tävling "Årets Babyblogg 2016" där du kan vinna 5000 SEK att handla för i vår webbshop samt få tillgång till vårt instagramkonto med över 22.000 följare i några dagar!

Läs mer om tävlingen och hur den går till här: http://blog.babyshop.se/nominerade-till-arets-babyblogg-2016/. Passa på att ladda ner din badge och nominera en av de föräldrabloggar som du tycker bäst om också :)

Röstningen börjar den 16/5, då får du gärna be alla dina läsare att rösta på dig så att du kommer närmare vinsten!!

Grattis till nomineringen,
/Sofie på Babyshop

2016-05-12 @ 09:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0