Ny vecka nya tag

Det här med att träna innan jobbet har passat mig ganska bra så jag forsätter med det! (Det tar faktiskt emot att träna när man kommer hem från jobbet vid 19tiden) 
Imorse stod temperaturen på 22 grader när jag sprang. Varmaste dagen hittills. 
(Som mest hade vi 27 grader i skuggan idag på jobbet) 
Har nog aldrig varit med om denna sommarvärme såhär tidigt. 
Och det har ju hållit i sig länge nu tycker jag. 

När jag lämnade på dagis imorse gick mina Tommy Hilfiger skor sönder. Tappade hela kilklacken på något konstigt vänster och jag vill inte köpa nya för 949:- så imorgon ska jag lämna in dem hos skomakaren och hoppas han hinner fixa dem tills vi åker. 

För på torsdag drar vi! Tycker veckorna har gått så himla fort, känns som det var nyss mina föräldrar åkte, men det är ju över en månad sedan. 

Annars går tvättmaskinen varm, jag har nästan inhandlat allt från mina listor. 
(Tar alltid med mig ett gäng gräddfil, créme fraish, kaviar för det finns inte på Kaly) de har många andra slags yoghurtar men de flesta skär sig vid upphettning när man använder dem till matlagning så därför är créme fraishen extra viktig 😉
Och packningen ska jag börja med imorgon. 

Nu blir det sängen! 
Godnatt! 




Kommentarer
Postat av: Lisa

Hur gör du då med créme fraiche eftersom det är en kalvara eller är jag allmänt korkad

Svar: Packar i en kylväska med några kylklampar och sen ner i resväskan.
Håller kylan väldigt bra! 😊
emelie

2016-05-10 @ 08:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0