Lördag

Jag startade min lördag kl 07.29 och sprang 4 km. Ska inte försköna och skriva att det var skönt. För det var ganska tungt, och varmt. Och väldigt tidigt på morgonen för att vara jag. 
Men efteråt kändes det som att dagen inte kunde bli bättre 💪🏼

Åkte till jobbet vid nio. Det var lugnt på jobbet, inte konstigt med denna värme. 
Men jag fick finbesök! Mina barn och deras farmor och Pelle tittade in och sa hej innan de åkte vidare till Parken Zoo. 
Så himla roligt för tjejerna att åka på äventyr! 🙌🏼

Efter jobbet åkte jag hem och fixade lite,  färgade utväxten, satt mig i en solstol, lyssnade på musik och hällde upp ett glas rosé. 

Sedan kom alla i familjen hem och det blev fullt hus, Rebecca kom också över. 

På kvällen blev det middag på mira mar tillsammans med Mary o Becca. 
Väldigt trevligt och goda drinkar! 
Sedan gick vi vidare till Barolo där även Marys kompis anslöt sig och sedan kom Cecilia. 
Vi avslutade kvällen på crocs av alla ställen i denna stad. 😱 
Vi bara garvade och lyssnade på livebanden. 
Vi drog hem klockan tolv 👍🏼












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0