Helgen

I fredags kom vi hem till huset 04.20. Skramlade ihop några timmars sömn sen var det bara att sätta fart att packa upp tvätta mm.
Vid 13 tiden åkte vi till min mormor i sthlm för att fira Hans 80 år. De bjöd på lunch och fika. 
Roligt för dem att hinna träffa flickorna. 

På eftermiddagen kom Sarah hit och sedan anslöt sig Daniel och det blev middag här hemma och sedan spelade vi Chicago. 
Blev en lagom tidigt och trevlig kväll. 

På lördagen tog vi en rejäl sovmorgon. Sedan började vi fixa oss inför festen. 
Barnen åkte till farfar och Åsa och lite folk kom över hit på fördrink innan vi åkte till Enhörna och Jonn's 30 års fest. 
Vi var ett gäng på 55 pers och började med bål och mingel. Sedan tipspromenad följt av grillbuffé som skoglunds (lunagallerian) stod för. Öl och vin till maten. Presentöppning (av alla oss fick Jonn en golfresa till Spanien) Sedan blev det kladdkaka med avec och så öppnade baren. 
Edwin var bartender och priserna var helt ok 😜
Vi lekte hela havet stormar och jag kom tvåa (fast jag borde ha vunnit ;) 
Dansade. Minglade runt. Hade en så rolig kväll! 
Malin och Henke sov över hos oss. 

Idag mår man som man förtjänar. 
Barnen kom hem vid 11 tiden och hade med sig nygräddad kladdkaka med grädde och teckningar till mig. Tänk att de kom ihåg mig 😍

Tack Jonn för en grym fest!!! 






Den yngre skaran av grabsen. 












😂😂😂



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0