En oplanerad fredag

Ja, eftersom dagen bara skulle bestå av jobb så började jag faktiskt kl 08 med att springa 3,5 km. Bättre än inget liksom! 
Precis när jag kom hem var barnen redo för fsk så jag skjutsade dem och sedan tog jag en snabbdusch och sedan begav jag mig till jobbet med blött hår och inget smink och en enkel sommarklänning. 
Och faaaasen va skönt det var! 

På jobbet var det fler kunder än vad jag väntat mig en sån här klämdag med 20 garder i luften. Det tackar vi för! 

Jag kom hem vid 19 tiden och då bjöd Kim på entrecote med pepparsås, rotfrukter i ugn och vitlök-smörstekt sparris. 
Vi öppnade en box rosé som inte alls var gott.
Men det kompenserades för Kim hade gjort vaniljglass till efterrätt 👍🏼 (okej jag vet att det är fusk på hög nivå men känns väl lite pytte lite bättre än köpt glass?!) 

Nu ikväll kollade jag på en film jag velat se länge, the longest ride, blev en aning besviken, men den var helt ok. 

Imorgon kommer jag säkert inte komma upp och hinna träna innan jobbet, men vem vet... 

Godnatt 

Morgonmys på balkongen med Alicia 🌞



Om ingen såg mig skulle jag kunna dricka upp Kims pepparsås 🙈



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0