Vår i luften

Idag har jag och Albin vårstädat. Har varit ute hela dagen och slängt massor, vi samlar på oss ganska mycket under ett år (eller fler) 
Vi har plockat isär varenda reklamation och sorterat elsladdar, metall, glas, elektronik, ljuskällor, kartonger JA allt! 
Så jäkla skönt att bli av med allt! 😃🙌🏼

Så dagen gick verkligen undan, imorgon är jag ledig och då får väl huset också en omgång. Puuuhhh... 
Jag ska även sätta mig och beställa klart julen, satt nästan hela dagen igår och kollade igenom allt men blev inte klar. Det är fasen inte lätt, att veta vad folk vill ha, känns ju liiiite jobbigt att tro stenhårt på en produkt så säljer man inte en enda... Mycket pengar är det ju också.. Ett par hundratusen handlar vi jul för 💸 men i det stora hela brukar mina tankar om produkterna stämma rätt så bra😉

Vi hörs! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0