Torsdag

Åh idag har vi haft en bra dag. 

Jag startade med ett möte med revisorn där vi hade en extra bolagsstämma. 
Snart är det dags att ta steget att börja resan mot att jag står som ensam aktieägare. 

Efter mötet åkte jag och hämtade Junia och Alicia hos mamma, sedan handlade vi lite saker till dagens lunch.
Sedan vidare mot Rosenlund där vi hade en heldag hos Mikaela, Tuva och Lovis. 
Vi gjorde pannkakor till lunch, som vi åt med grädde, färska jordgubbar och liiiite nutella ;) 
Barnen lekte på fint hela dagen och det var bra det så kunde vi stora prata i lugn och ro. 
I slutet av månaden åker vi tillsammans med våra familjer på en påsklovskryssning (även MJ och Linnea med familj ska med) och det ska verkligen bli kul! Och det känns extra kul när barnen funkar bra ihop :) 




Spännande att titta på lilla lilla Lovis. 

När vi kom hem så röjde jag undan med en snabbstädning, satt på en tvätt och lagade middag som blev fisk och skaldjurssaffransssoppa. Barnen fick chickennuggets. Går alltid hem. 

Efter maten duschade barnen, och försöka söva dem. Alicia somnade utan problem då hon inte vilat idag. Däremot tror jag Junia är uppe för tjogoelfte gången på 15 min. 
Suck.

Jag tänker gå och tvätta av mig facet och sedan placera mig i soffan och kolla på kvällens avsnitt av gåsmamman. 

Trevlig kväll 👍🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0