Påsklov

En hel vecka! 👏🏼
Vi har som vanligt mycket inplanerat, men det är så vi vill ha det! 
Idag fick jag en riktig sovmorgon och det tackar jag för :) 
Dagen planer idag blir lite påskpyssel (vi ska göra kort som barnen kan lämna på påskafton för det är då vi hinner gå påskkärring) 
Sedan ska vi bubbla lite bubbelbad och baka. 
Farmor och Pelle kommer efter jobbet och hämtar tjejerna för de hinner inte ses något i påsk. Så om jag gissar rätt blir det till att leta godisägg hos farmor ikväll 🐣
Jag och Kim ska åka till mall of scandinavia och köpa något från Disney store till barnens påskägg. Jag får lite svettningar när jag går in där för det finns så mycket fint! 
Sedan kör vi middag och bio med Jonn och Sandra. VIP bion såklart, den var såå nice! 
😘



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0