Godnatt onsdag

Många uppdateringar har det blivit men när man har lång resväg tar man lätt upp mobilen och efter ett x-antal timmar hinner man med ett och annat. 
Kollar på massa saker på nätet jag annars inte hinner med. 
Och uppdaterar här såklar! 

Idag har vi då kollat in allt inför julen och jag känner att vi har läget under kontroll. 
Inte sååå mycket nytt, utan de mesta känner jag igen. 
Tycker att vi lämnat färg och form bakåt oss igen och mycket är i krom, silver och metall. 
Men jag tror fortfarande stenhårt på ljusstakar. Stora fina gedigna ljusstakar med kashering, helst i mässing. Det är jäkligt fint det! 


Ikväll har vi alla butiker i Sverige ätit trerätters som var 👌🏼
Jag sov väldigt dåligt igår (är sååå van att aldrig få sova en hel natt) så man vaknar per automatik även fast man är själv. 
Så det resulterade att jag redan ligger till sängs och ska sova. 
Imorgon ska vi fastställa sortimentet inför jul och gå igenom marknadsföringen resten av året. 


Nu längtar jag hem till familjen. 

Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0