Firat mamma

Ååååå vilken bra helg! 
Igår var vi på lilla styrbjörn för att fira mamma i efterskott. Detta har varit bestämt sedan länge och jag hade verkligen sett fram emot det. 

Vi träffades hemma hos mina föräldrar där mamma fick öppna några presenter, sedan gick vi till stan där vi mötte upp min bror Jonas och Nina. 
Beställde in bubbel och åt tvårätters som var super. Deras förrätt på oxe är så nice! Sedan tog jag vinkokta musslor till varmrätt. Också super! 

På lilla styrbjörn hängde också Becca med vänner så det blev lite girltalk också :) 
När vi kände oss klara på styret gick vi vidare till Park (fast mamma och pappa tackade för sig) 
Sedan fick vi världens bästa idé och åkte till berget för att dansa. 
Vi hade såååå kul, händer ju aldrig att vi går ut med dem!!! 
Shit va vi dansade! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0