En fin fredag

Idag beställde jag klart julen från konstsmide och Star Trading. 
Nu har vi bara Rydéns och PR kvar men de är så små när det gäller jul så det gör jag på en kvart. 
I och med att våren är på intåg och det blir ljusare ute minskar också flödet i butiken. Så jag smet vid 15 tiden, 
Hämtade bilen som varit inne för tvätt, sen åkte jag till kicks och handlade en kroppsolja (börjar bli ruskigt torr nu, behöver sol på min kropp) och bästa bästa volym powdern, jag brukar spraya i hårbotten och håret blir väldigt fräscht. (Jag tvättar bara håret 2-3 ggr i veckan, och det räcker för mig) 




När jag var klar åkte jag hemåt, hämtade en glad Junia hos Mary och Sam och sedan raka vägen hem till fredagsmyset. 

Vi lagade torsk med vitvinsås och pressad potatis. Vi som aldrig dricker vitt vin testade ett chablis som var helt ok, passade fint till fisken. 

Till efterrätt gjorde vi Roy Fares chokladmousse med krossad daim. 
Väldigt god, och enkel att göra.



Efter middagen kollade vi på lets dance samtidigt som vi la pussel med barnen. 
När barnen gått till sängs spelade jag och Kim sällskapsspel tills jag vann och då var det tydligen inte lika roligt längre 😜 alltid samma sak. 

Imorgon jobb! 

Godnatt 😘





Kommentarer
Postat av: Nårje

Haha, "tills jag vann" 😅

Svar: 🤓
emelie

2016-03-19 @ 08:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0