1 mars

Aaaaa livet går för fort, jag vill inteeeee! 
Nästa vecka åker vi på jul-möte. Känns bara fel, varje år, samma sak. 
Jag vill ta vara på tiden mer. Fast jag vet att jag inte kan planera in fler saker i livet just nu, jag har blivit nedröstad av min andra hälft. 
Om vi säger såhär, jag är ganska ettrig och vill göra saker precis hela tiden, kan inte sitta still. 
Tycker inte om oplanerade helger, vill göra saker tillsammans. 
Kim är väldigt lugn och tar dagen som den kommer, han påbörjar ganska mycket utan att ha en deadline. 
Jag skulle få magsår och ångest. 
Jag kan inte lägga saker åt sidan. 

Tillbaka till idag så har jag haft fullt upp med beställningar, och så var tidningen hemmaliv/nöjesliv och intervjuade mig ang årets trender, vad man ska tänka på när man ljussätter ett rum och om led. 

Nu är jag påväg hemåt! 
Vi hörs! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0