Tankar...

Jag är orolig att det blir en lika kall midsommar som förra året. Så himla tråkigt och typiskt för vi ska på en midsommarfest som är planerad in i minsta detalj (och JAG behöver inte lyfta ett finger, eller jo swisha pengar) vi ska vara ute på Ki och vi blir 25 pers (8 barn, så kul för junia och Alicia) vi ska träffas redan vid kl 11, så det blir verkligen en heldag och vi sover kvar och forsätter halva midsommardagen också. 

Så käre nån där uppe som rår dig på vädergudarna, ge oss en regnfri midsommarafton. Behöver inte vara solig, så mycket begär jag inte. Men uppehåll! 

Annars då? 
Jo idag har jag jobbat. Kom hem sent. Alicia sov redan. 
Imorgon ska jag bara hämta lämna lampor i Tälje och göra pappersarbete så jag ska hämta barnen tidigt. Match kl 15! 

På kvällen kommer Tobbe och Jelena hit på middag. Ska bli trevligt, var år och dagar sen vi gjorde något bara vi fyra. 

Godnatt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0