Söndag

Började dagen med en lååång sovmorgon. Alicia väckte mig kl 11, då var det dags att gå upp 😉
Hade en ganska så chill förmiddag. Kim klippte gräsmattan och jag gjorde ordning inne och mig själv o barnen. 
Sedan åkte vi till brorsan i nykvarn och passade på att testa nya lekparken som ligger typ 100 m från deras hus. 
Perfekt! 
Junia tyckte att det var en jätterolig lekpark, Alicia med men hon är fortfarande för liten för att nå upp och ta sig igenom allt. 

Efter parken gick vi tillbaka till fam Lindström och hängde lite. Vi gick över till grannen och hälsade på deras 5 höns. Lite kul med höns på en vanlig tomt. De gick runt där medan barnen hoppade studsmatta. 

Vid 17 tiden åkte vi hem, stannade på BK (förlåt Henrik) och tog lite käk. 
Sen hem. Fixade och trixande. Kim körde med trimmern i slänten, jag tvättade, städade undan och fick för mig att göra iordning paviljongen jag fick av Kim i födelsedagspresent. 
Ville göra något kul och verkligen få den mysig så man använder den till max. 
Speciellt nu under EM, perfekt att hänga där fast man är ute! 
Det som fattas är en taklampa för att det ska se ännu mer ombonat ut! Det fixas imorgon! 
Resultat: 





Avslutade kvällen med 2 avsnitt av Bron 👍🏼

Kommentarer
Postat av: Henke

Minuspoäng för BK, pluss för EM-huset.

Svar: Ja vet... :( BK är fan sämst. Ska aldrig mer käka där. Besviken....
emelie

2016-06-13 @ 16:23:31
Postat av: Anonym

Jag får bjuda på en riktigt Maxat runde sen i stället 😎

2016-06-13 @ 20:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0