Överraskad

Igår jobbade jag som vanligt. Skulle egentligen slutat kl15 och hämta barnen men Sofi mådde inte så bra och åkte till VC så jag tänkte stanna till stängning med Albin. 
Han sa till mig flera gånger att åka hem och Sofi skrev också att jag skulle hem. 
Fattade inte varför de var så viktigt att jag skulle hem. 
I för sig hade jag, Becca och Cecilia bestämt att vi skulle ut och äta (för att fira mig lite i efterskott) vi hade inte bestämt tid eller plats så jag kände väl att det inte var jätteviktigt. 
Började fundera om jag skulle behöva jobba dagen efter på lördagen eftersom Albin sagt att sofi var överarbetad. 
Tänkte ställa in middagen då. 
Min nya telefon har inte kommit så jag sitter fortfarande med den som jag inte kan ringa, smsa med osv. 
Jag kommer iaf iväg från jobbet 1 h innan stängning. 
Radion i bilen är död, fattar ingenting. Blir på dåligt humör och tänker - allt jag rör vid förtillfället slutar fungera! 
Aja, det var långa 45 min hem, helt knäpptyst i bilen och inte kunde jag ringa någon heller. 
När jag kom hem stod Kim och fixade sig. 
Jaha vart ska du frågade jag. 
Till farsan, vi ska käka där. 
Just det sofi ringde och sa att hon jobbar imorgon lördag. 
Om du skyndar dig så kan jag skjutsa dig för att möta upp Cilla och Becca. 
Okej, pussar snabbt på barnen sen in i duschen. Hinner inte fixa håret och drar på mig svarta jeans och en svart blus. 
Ni som känner mig vet att jag gärna klär upp mig till tänderna när jag ska ut, men kände att det skulle bli en lugn kväll, bara lite snack och inte alls mycket vin, 
Pratar med Becca och Cilla och de bestämmer att vi ska till Park för att ta ett glas innan vi går vidare. 
Jag tyckte det var lite konstigt att åka till park av alla ställen kl 19.00, kändes liksom inte VI för fem öre men aja, kände att jag inte kunde säga emot heller. 
Möttes upp, båda var jättefint klädda och jag tyckte det var lite konstigt, men tänkte inte mer på det. 
På park kom det två bussar asiater med full mundering och barnfamiljer 😜 vi kände oss lite mal placerade. 

Vi pratade på och drack rosé. Sedan sa dem att de ville bjuda på middagen ikväll och att vi skulle till lilla Styrbjörn. Jag sa att jag inte ville att de skulle betala någonting för de hade redan gjort tillräckligt och hjälpt oss så mycket undertiden vi var i Palma. 
Men nä det fick jag inte göra och vi började gå mot restaurangen. 
Var jättekallt ute så jag virade in mig i en stor sjal och såg inte alls party ut. 
Kommer in på styret och väntar lite i hallen. 
Becca går fram och säger att vi bokat bord och sedan går hon vidare. 
Jag följer efter och så helt plötsligt ser jag Mary....tänker typ fort ååå va roligt att hon också kom. 
Sen ser jag Sam, Jonn, Sandra, Tobbe och Kim också! 
Jag blev helt överraskad och tårarna kom! Ballonger med zebris-tema, glitter, serpentiner och allt var sååå fixat! 
Jag blev helt till mig och sa vad håller ni på meeeeeed, fattar inte! Hallå jag fyllde bara 29! 
Allt var såå perfekt och jag hade inte en aning om detta! Tack så mycket Rebecca och Cecilia som fixat och tack alla ni som kom, och för presenten! Tack tack tack! Jelena tack, även om du inte var med så tackar jag ödmjukast för presenten! 

Vi skålade i bubbel, åt en himmelsk middag och vi skrattade såå mycket. Blev så bortskämd! 
Sedan kom en tårta in med zebra mönster haha, och de sjöng för mig och jag fick öppna paket! 

När vi var mätta och belåtna gick vi vidare till flamman där vi och alla studenter dansade till dem stängde. 

Sedan åkte vi hem till oss och hade efterfest och badade i poolen. Allt var fantastiskt briljant då, mindre kul idag. 
Men så fett värt det!!! 

Tack tack tack! 









Musslor 😍


Zebris tårtan









Bilderna från efterfesten får bara vissa se 😂 VIP stämpel på dem. 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilka vänner du har!

Svar: Ja! Otroliga!
emelie

2016-06-11 @ 21:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0