Hemma

I tisdags hittade vi två billiga flygbiljetter till Palma. 999:- tur och retur med SAS. 2-5 juni. 
Kollade upp om det fortfarande var grönt ljus med våra tilltänkta barnvakter. 
Vi slog till och tänkte boka hotell senare, för just vid tillfället fanns det inga hotell som tilltalade oss i Palma city (förutom några som kostade 10000 för 3 nätter)

Innan jag gick å la mig den kvällen så surfade jag in på hotels och då fanns det ett rum kvar på samma hotell vi bott på tidigare. Snacka om tur, det har varit helt fullbokat alla gånger jag tittat. 
Så nu fick vi premiumrummet med frukost för 5700:- för tre nätter. 
Helt okej, så totalt blev det knappt 8000:- för oss båda. Förra året betalde vi nog uppåt 12000 för oss, samma tidpunkt och samma hotell. Men då bokade vi långt i förväg med Sarah o Daniel. 

Så vi kom iväg tidigt i torsdagsmorse. Cecilia sov över hos oss och tog hand om barnen. När klockan var 10.30 landade vi i Palma. 

Ska berätta resten men nu måste jag sova godnatt! 



Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vilken din klänning. Var kommer den ifrån?

Svar: Den kommer från hm , 199:- som hittat 👍🏼
emelie

2016-06-06 @ 20:06:04
Postat av: Lisa

Toppen 👍

2016-06-07 @ 08:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0